duminică, 24 iunie 2012

Concurs fulger e-book :)

Cum v-am promis astazi,am de dat 3 carti in format e.book pe care le puteti vedea mai jos.Primul care lasa comentariu isi poate alege ce carte vrea,urmand ca cel de-al doilea care posteaza comentariu sa isi aleaga dintre cele 2 carti ramase,iar in sfarsit concurentul cu numarul 3 castiga cartea ramasa :) Bafta tuturor :
Postarea va aparea intre orele 20:00 si 21:00 :)

Lost - Pandora Richardson 
                                                                

 - Hippocampus - Tom Tacin     



Shadow Sight - E.J.Stevens




6 comentarii:

Ştefana Alexandra spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ştefana Alexandra spunea...

Cărţile sunt în engleză, nu? :-? Sunt curiosaă cum e Shadow Sight de E.J.Stevens :-? De Lost am mai auzit, deşi nu-mi aduc aminte exact de unde :)) Sper săajung şi eu să prind măcar una din cele 2 ;))

Clau spunea...

da,cartile sunt in engleza,poti da click pe numele lor si este un link,poti citi mai multe acolo :)

Iulya Elena spunea...

super...sper sa am noroc la oricare dintre ele...:x

-D- spunea...

Preferata mea Lost suna bine:>
Sa fie cu noroc pentru toooata lumea!

black angel spunea...

Noroc tuturor!!!