vineri, 29 iunie 2012

Interviu - Rinsai Rosetti :)

How it's going folks ? :) sper ca bine nuuu ? Astept sa va inscrieti cat mai multi la concursul cu bratara + semn de carte,am postat si o poza cu premiile,poza pe care a facut-o autoarea,premiile sunt pe drummm <3
Am pregatit pentru voi astazi un interviu cu o tanara autoare Rinsai Rosetii,puteti afla mai multe despre ea,si despre noua ei carte mai jos ! Enjoy !



O poveste uimitoare a unei fete izolate si baiatul care isi poate schimba forma,baiatul care ii arata ce poate fi libertatea-numai daca are curajul necesar sa o faca.



Controlata de catre tatal ei si legata de desert,viata lui Frenenqer Paje este foarte plictisitoare,pana cand un mic act de razvratire ii schimba modul in care vede lumea , intalneste un baiat,dar nu doar un simplu baiat,o persoana libera,o persoana cu aripi,o persoana libera.


El are tot ceea ce Frenenqer nu are.Nu are familie,nu are reguli,nu se este legat de nimeni.


Noaptea ,el zboara impreuna cu Frenenqer in locuri indepartate ale copilariei lor pentru a retrai acele momente din trecut.Dar cand prietenia lor incepe sa devina ceva mai mult,Frenenqer trebuie sa se confrunte cu izolarea sa fata de lume,sa isi confrunte tatal,si lipsa sa de identitate,incalcand toate regulile pentru a deveni libera :)





1- In primul rand spune-ne ceva despre tine !
Pai am 20 de ani,desi am inceput sa scriu cartea cand aveam 18.Traiesc mai mult in imaginatia mea,desi in ultimul timp incerc sa explorez din ce in ce mai mult lumea de afara.Sunt destul de ciudata,am propria mea limba,de exemplu cu un alfabet format din culori !
2- Cum ai decis sa te apuci de scris ? A fost "dragoste la prima vedere" ?
Mi-am dorit dintotdeauna sa ajung scriitoare.Inca de cand eram copil creeam diverse carticele cu desene,pe care doar eu le puteam intelege.

3- Descrie-te in 3 cuvinte !
Trei cuvinte din cartea mea : claustofobie,libertate,dragoste :)
4- Ce alt talent mai ai ?
Iubesc sa calatoresc mult,am facut un hobby din asta.De asemenea iubesc pisicile,luptele,pescuitul si pictura.
5- Care este personajul tau favorit din cartea ta < The girl with borrowed wings > ? De ce ?
Daca as avea de ales un personaj cu care sa-mi petrec timpul,atunci ar fi cu siguranta Sangris.Este amuzant,plin de entuziasm,mereu fericit,si desigur sunt si aripile lui <3.Dar favorita mea este cu siguranta Anju.
6- Poti spune ceva despre noua carte pe care vrei s-o scrii ?
Lucrez la ea chiar acum.Dar nu stiu cu siguranta daca va fi publicata.Este despre o fata,care are un fratior nascut fara inima si ea ii jura ca isi va dedica viata lui.
7- Care este cea mai grea parte in procesul de scriere a unei carti ?Inteleg ca este prima ta carte !
Cu aceasta carte,cel mai usor a fost sa o scriu.Am simtit ca aceasta carte vrea sa fie scrisa.Dar cand am inceput sa o editez a inceput greul,a durat cam 2 ani.A fost o experienta grozava,si editorul meu a fost foarte rabdator :)

8- Ai auzit de Romania ? ce crezi despre tara noastra ? Ti-ar placea sa o vizitezi candva ?
Am auzit lucruri minunate despre frumusetea padurilor din Romania.Inca nu am vizitat-o,dar s-ar putea sa vin in vizita cu trenul in vara aceasta.

9- A fost greu sa alegi coperta pentru carte ? Dar numele ?
Titlul a fost cel mai greu de ales.Mult timp am numit-o Frenenqer,la fel ca personajul principal.Dar era greu de pronuntat,asa ca a trebuit sa il schimb.Un prieten mi-a sugerat sa o numesc >Fata cu aripile imprumutate< si a fost perfect.Coperta a fost foarte usor de ales. :)
10- Lasa un mesaj pentru cititorii blogului meu !
Citit in continuare si zambiti mereu,orice ar fi :) <3



11 comentarii:

Unknown spunea...

Ce dragut! Nu auzisem de cartea aceaasta pana acum, dar cred ca este interesanta. Autoarea pare foarte simpatica.

emy spunea...

Foarte tare :D

Ana Naghi spunea...

Bravo,felicitari pentru interviu!E tare tipa la 20 de ani!

black angel spunea...

Dragut interviu:)
Nu auzisem de aceasta carte sincera sa fiu...

Clau spunea...

cartea urmeaza sa apara acum in iulie in strainatate,poate o sa ajunga si pe la noi,cine stie... :-? :)

Ştefana Alexandra spunea...

Foarte drăguţ interviul, se vede că tipa e super ok. Şi cartea sună bine, adică nu ştiu ar fi interesant să o citesc:-?

Sabryy spunea...

cat de geniale pot sa fie titlul si coperta! si povestea e interesanta, iar raspunsurile scriitoare sunt interesante :)

-D- spunea...

Minunat!
Imi place foarte mult -caciulita- e funny tare:x
Chiar asa sa vad niste smile-uri la toata lumea:x

Deathnote spunea...

Descrierea cartii pare okay, ma cam determina s-o citesc, iar autoarea e pe placul meu, i.e. she's my type! :D In ceea ce priveste coperta, e grozava!

Rucsi. spunea...

super. <3.

Niahara spunea...

Nu mai auzisem de cartea aceasta pana acum, dar pare foarte interesanta. Interviul este grozav :D