joi, 12 iulie 2012

In my mail 2# :)

Neata,astazi am fost trezit la ora 9 de niste batai in usa...knock,knock,knock,ma duc somnambul la usa...curierul,o carte pentru review yay > desigur nu am mai putut sa adorm dupa aceea.Sii acum 20 de minute striga postasul la mine sa cobor jos,inca 2 carti pentru review...2x yay :)) > Postasul putin nervos face :
 - Hai ca m-ai dat ... cu coletele tale,parca m-ai inchiriat postas privat :)) loool >

Deci am primit pentru recenzie asa :

- City of the ravens - Boria Sax
House of Shadows - Rachel Neumeier 
- Kill Town USA - Joseph Love


Thanks <3 Revin zilele acestea cu descrierea celor 3 carti :)




13 comentarii:

natașa spunea...

Succes la citit!! Sunt foarte interesante cartile!

Alex spunea...

spor la citit >:D<

Clau spunea...

multumesccc :*

Ana Naghi spunea...

lasa-l sa se enerveze,nu asta e meseria lui?
spor la citit si asteptam recenziile!

Clau spunea...

exact :)) oricum trece zilnic pe aici,doar ca tipa mereu la mine sa cobor jos =))

LoStInDr3aMs spunea...

spor la citit!>:D<

Clau spunea...

mersi :*

Unknown spunea...

oo lectura placuta!

Sabryy spunea...

Ce frumoos :x Lectura placuta >:D<

PS: pentru ca te striga, eu in locul tau m-as razbuna pe el facand rost de mai multe colete >:)

black angel spunea...

Lectura placuta:)

-D- spunea...

HA!Ce sa iti spun , e meseria lui castiga bani pentru ce face daca nu o face din placere asta este dar trebuie sa isi pastreze diplomatia si eleganta indiferent daca tu esti un pusti pe lanaga el :p eu in locul tau ma "bagam in el":))))
Imi plac cartile!

Ştefana Alexandra spunea...

Spor la citit! :> Aş vrea şi eu să fiu trezită de astfel de bătăi în uşă:>

-D- spunea...

@Alexandra
Si eu :)) la mine nu vine postasul ... la usa, trebuie sa fac eu un drum pana la posta:))