sâmbătă, 21 iulie 2012

Kill Town.USA - recenzie :)

Dupa cum spune si titlul,pai da,recenzie la cartea Kill Town,USA ! Am inceput sa citesc cartea de ieri si am terminat-o acum cateva minute.Ea este mai mult o scurta povestire,asta si dupa numarul mic de pagini,numai 98,dar a fost o carticica interesanta si mi-a placut foarte mult.Se citeste foarte usor si merita.Va las cu recenzia !




Kill Town,USA
-Joseph Love-
-98 pagini-
Data publicare : 1 iulie 2012
Mhm...Cum sa incepem ?! Ok,deci este un tip numit Jack Heart,care lucra la o companie de produse de carne,asa si datorita unor stiri aparute prin ziare,industria asta a "carnii" o cam ia razna,si tone de alimente sunt aruncate,cica ar fi infectate,iar Jack este concediat...yeah :))

Jack se hotareste sa plece intr-o expeditie in padure,prin munti,activitate care era un mare hobby pentru el.Este rupt de realitate,pierde contactul cu "lumea"...si nu mai stie ce se intampla cu adevarat in orase...

Dupa ce se lupta cu un urs prin padure si reuseste sa il doboare,Jack ajunge la casa unui tip pe nume Tom care ii ofera un adapost si ceva de mancare...lucrurile par <fuckin' awesome> asta pana cand Tom este muscat de cainele sau si se "transforma" intr-un zombilau.Fiica lui Tom,Audrey ii povesteste lui Jack despre ce se intampla acolo "afara",despre infectie,despre zombii.

Jack este nevoit sa il omoare pe Tom si pe sotul lui Audrey - si autorul are o replica foarte tare in momentul cand Jack trage - Click.Slide.Click > yay ! Trecand peste faza asta,cei 2 pleaca impreuna pentru a gasi un loc fara zombilai.Se pare ca toti astia "neinfectati" erau dusi la un centru de salvare,ceva de genul...eh,Jack si Audrey nu vor ca acest lucru sa se intample si cu ei.Asa ca au de gand sa faca tot ce le sta in putiinta pentru a se salva. 
 Am si un fragment din carte,care mie unul,mi-a placut foarte mult ! 
<< When your body is full of bullets and your leg has been beartrapped and you're blind in one eye and you face certain death,you swallow some morphine and give fuck all about the world. >>

Cei doi vor trece prin tot felul de "peripetii" de-alungul drumuli lor catre "salvare".Deci e prima carte cu zombii pe care o citesc,si a fost foarte tare,singura chestie care nu mi-a placut,e ca nu are mai multe pagini,doar 98 :( > Este o poveste mai mult de supravietuire,ne arata cum cele doua personaje vor lupta pentru a ramane in viata intr-o lume cu zombii,apocalipsa zombii :))                                                                                             Acum ca am ajuns la nota,pai cartea merita cu siguranta nota 4/5   Thanks Joseph Love for this book ! Puteti citi si voi cartea daca dati click aici - Kill Town.USA ! Happy reading :)





8 comentarii:

Sabryy spunea...

ce citat tare =))

mie nu imi plac cartile groase, deci e perfecta >:)

Ana Naghi spunea...

da,tare citatul tau preferat!

emy spunea...

Foarte tare cartea.Pacat ca are atat de putine pagini :D

Ştefana Alexandra spunea...

Interesant. Nici eu n-am citit nici o carte cu zombie până acum, doar filme. E o carte mai mult de aventură şi supravieţuire, după cum ai spus şi tu.
Citatul e destul de interesant pot să spun:-?

Anonim spunea...

imi place mult citatul.

pare o carte pe gustul meu si imi place foarte mult coperta. si titlul.

felicitari pentru recenzie :)!

Clau spunea...

thx Crisa :*

diana_andreea2994 spunea...

cartea pare interesanta...chiar voiam sa te intreb cum pot face rost de ea cand am vazut ca ai pus si link-ul cartii
ms:*

Anonim spunea...

Pare o carte foarte interesanta. Oricum inca nu am citit nici o carte cu zombie, cred ca o s-o citesc.