luni, 20 august 2012

In my mail :)

A venit postasul - yay - :)) De fapt s-a intalnit mama cu el si i-a dat vreo 4 pachete.Imi imaginez ce crize facea pe acolo - mrr,grr am carat toate astea...huua,ceva de genul.Pai am primit o groaza de chestii,de la carti pana la semne de carte,tot felul de swaguri.Puteti sa le vedeti si voi mai jos.Un pachet cu swaguri a venit pe numele meu si a lui Emy,deci sunt ale noastre - mwhaha - o sa facem curand concurs cu ele,si credeti-ma avem impreuna o groaza.Cum ziceam - aveti aici pozele :)
----------------------------

In primul rand,am aici 2 carti :
Revealing Eden - primita pentru recenzie
Darkness Breaks - castigata la un concurs din strainatate


O scrisoare de la autoarea cartii Storybound pentru Emy si mine <3 !


Semne de carte/carti postale de la Marissa Burt si de la Jeanne Ryan :)



Eh,cam atat am primit astazi :)) Deci concurs curand,stati pe aproape ^_^.Bye !


5 comentarii:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Ăsta-i Raaaiul =p~
Lectură plăcută! :*

Clau spunea...

daca asa arata Raiul - oh daaa <3 :)) mersi :*

LoStInDr3aMs spunea...

spor la citit!!!;;)

natașa spunea...

IDEM Rose ! Asta e raiul! Vreau si eu sa primesc asa intr-una ca si voi! =))

Only Books spunea...

Yaaay!:x Sunteti 'de toata groaza' my dears:*.

Dee.