sâmbătă, 11 august 2012

Si... ploua :)

Neata' lume :) Ce faceti ? Nu stiu cum este vremea la voi,dar la mine ploua incontinuu de dimineata si nu cred ca sunt sanse sa se opreasca curand,asa ca ce putem face altceva pe vremea asta decat sa luam o carte la intamplare si sa cititm sau sa ascultam o muzica din asta care sa se potriveasca cu atmosfera.
Eh,asta fac eu in acest moment,stau si ascult muzica si in acelasi timp aud si cum cad stropii de ploaie,sunetul asta e incredibil,deci adoooor ploaia,pacat ca nu sunt si cateva tunete,fulgere,era si mai tareee <3.
-------------------

Mai incolo cred ca o sa ma uit la un film si o sa lenevesc toata ziua cu o carte in brate,sau mai multe,depinde:))
Ploaia ma face sa fiu intr-o stare din asta de somnolenta,daca stiti ce vreau sa spun,sunetul asta al ploii este atat de calm incat...whoau ! Mda,cam asta o sa fac eu azi,sii poate si cateva exercitii la mate x_x ! -bleah- !!!
Voi ce faceti cand ploua ? :) 
-----------------
Uitati ce ascult eu acum :) prima e geniala - Emy este de vina - stie ea :)) :*

sii...a 2-a este foarte taree ! Le stiti ??? astept parerile voastre :) Bye ^_^

8 comentarii:

Ştefana Alexandra spunea...

La noi nu a mai plouat de ieri.
Măcar nu e cald.
baftă cu exerciţiile alea la mate dacă te decizi să le faci;))

Sabryy spunea...

Si la mine ploua acuum <3 Stiu senzatia, abea m-am apucat de o carte si ceva imi spune ca, daca vremea asta continua asa, o termin in week-endul asta. :x

Bine ca am scapat de soare, nu aveam nici un chef sa citesc pe caldura! :))

Sabryy spunea...

Si eu una iti sugerez sa nu strici aceasta zi minunata cu niste exercitii la mate! :))

Frumoase melodii, mai ales a doua :x

emy spunea...

Ooooh,eu dormeam in timp ce ploua :o3 DE CE NU M-AI TREZIT ?>:P :)))
Te pup !

Clau spunea...

nu am vrut sa te trezescc <3 ! si eu te pup :*

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Oh, cât aş vrea să plouă şi la mine în oraş... ador să citesc pe ploaie, parcă receptez altfel totul <3

Andreeea spunea...

Si la mine ploua. :) Imi place mult prima melodie.

Only Books spunea...

Ce-mi place mie cum e vremea de afaraaa! 8-> Numai buna de stat pe blog all day, de pierdut vremea pe goodreads si de citit.
Faine melodiile! :)

Dee.