duminică, 26 august 2012

Vestige Tour - Final stop :)

Ce faceti ? A fost o zi frumoasa,am dreptate ? Chiar daca caldura ne-a dat batai de cap macar astazi am avut parte de un tur fantastic.Va multumim tuturor,atat gazdelor cat si participantilor.Mda,aceasta este ultima oprire a turului cartii Vestige.Ok,recunosc,nu prea am avut idei,deoarece toti ati venit cu fel si fel de postari interesante,asa ca trebuia sa gasesc/sa fac si eu ceva special,asa ca eu zic ca a iesit ceva bun,sper sa va placa :) 
Aveti si intrebarea mai jos !
----------------------------------------
Pai eu am facut o coperta,m-am gandit cum ar putea arata coperta volumului doi,so take a look !


Eh,cum vi se pareee ? :) Acum a venit si randul intrebarii,pai,pai,ea suna cam asa :

- Cand a fost publicata cartea Vestige in strainatate ?


16 comentarii:

Ştefana Alexandra spunea...

Coperta e genială Claudiu! Bravo!

Unknown spunea...

''Vestige'' a fost publicata in 25 Iunie 2012.

Unknown spunea...

25 iunie 2012

Larisa spunea...

25 Iunie 2012 editia paperback si 1 iunie 2012 ebookul.

Claudia spunea...

''Vestige'' a fost publicata in 25 Iunie 2012 in strainatate

Claudia spunea...

Foarte interesanta coperta.

Claudia spunea...

Foarte interesanta coperta.

Cristinna spunea...

25 iunie:)

Stephany spunea...

25 iunie 2012

Andreeea spunea...

foarte frumoasa coperta. Imi place. Ar fi frumos sa fie asta :)

emy spunea...

Foarte tare coperta.Bravo >:D<

Anonim spunea...

25 iunie 2012..Wow, coperta.. Kill me now ! Multumesc ! :D

natașa spunea...

25 iunie 2012 ... si coperta, este U.A.U!!

Anonim spunea...

Claudiu,
The cover is amazing. I love it! I will definitely put out a special edition and use your cover. You are very talented.
Deb

Clau spunea...

Thanksss Deb,i'm so glad that you enjoy this cover <3 !!!

Mrs. Nobody spunea...

Buna.Ai vrea sa arunci un ochi pe un blog-fantoma ? Chiar aici:
http://nobody-writes.blogspot.ro/
By the way,al tau arata chiar foarte interesant.Cu siguranta mai raman pe aici :)