luni, 24 septembrie 2012

Seriale noi #2 :)

Neata,ce faceti ? Whof,iar am lipsit de aici ,am fost plecat pe la Bucuresti cateva zile,si am cam lasat calculatorul deoparte,dar inainte sa plec nu am stat degeaba,seriale,seriale,si iar seriale.V-am spus ca am terminat primul sezon din American Horror Story - care a fost genial <3,apoi am trecut la The Walking Dead,am terminat primul sezon si aici,acum sunt la sezonul 2,care thanks god,are 13 episoade,spre deosebire de primul care a avut doar 6 :( - 
Sii,azi va prezint un serial care urmeaza sa debuteze in curand pe CWTV.

--Uff,vreau interfata veche inapoiiiii :((-era mai usor de folosit !--

The Carrie Diaries
-CWTV-

Premiera : coming soon
Este anul 1984,si viata nu este usoara pentru adolescenta de 16 ani Carrie Bradshaw.Inca de la decesul mamei ei,sora mai mica a lui Carrie,Dorritt este mai rebela ca oricand,iar tatal lor Tom este coplesit cu responsabilitatea de a avea grija de cele 2 fete.

Prietenii lui Carrie - dragutul Mouse,Maggie si Walt ii fac viata suportabila,dar o viata suburbana in Connecticut nu o face sa nu intre in belele.Chiar si sosirea unui student numit Sebastian,ii aminteste lui Carrie ca si-a petrecut toata vara in doliu,in loc sa isi vada mai departe de viata.Atunci cand Tom ii ofera sansa sa aiba un post la o firma de avocatura din Manhattan,ea este mai mult decat incantata.Ochii lui Carrie sunt atintiti catre farmecul orasului New York - si atunci cand o intalneste pe Larissa,un editor de stil la revista "Interview", este atrasa de acesta cultura a cluburilor,a vietii exclusiviste,lumea Larissei.
------------------------------------

Prietenii si familia ocupa un loc important in inima ei,dar s-a indragostit pentru prima data de cel mai important barbat din viata ei - Manhattan   
Deci,cum vi se pare acest serial ? :) Astept parerile voastre mai jos
Mai am cam 100 de pagini din cartea The Dark Light si o sa revin cat mai repede cu recenzia.
Stay tuned ^_^ !


5 comentarii:

Andreeea spunea...

Ador serialele e genu asta. Vreau si eu sa vad. Sunt o mare fana a serialelor :X si Fringe e un serial genial!

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Si eu vreau vechea interfataa :3
Asaa. Walking dead pare genial, dar avand in vedere ca inainte de AHS n-am mai dat cu ochii de niciun film horror, nu stiu daca sunt pregatita :D BTW, imaginea aia cu God Forgive Us de pe pagina lor de facebook m-a cucerit :> Nu stiu daca o sa ma uit pe the Carrie Diaries, dar sigur incep Supernatural.

emy spunea...

Ador serialul ! O sa ma uit cu siguranta la el :)

natașa spunea...

Ianuarie? =))) Isi bat joc de mine? /:) In fine... cred ca va fi tare!

Simona spunea...

Wow :D Suna nice!! Si joaca si Freema Agyeman din Doctor Who <3<3 Super :D Sa speram ca nu il anuleaza dupa primul sezon cum se tot intampla in ultima vreme >o<