vineri, 26 octombrie 2012

Castigator concurs Libris !

Hei !
 Din cate stiti ieri a fost ultima zi de inscriere pentru concursul organizat in parteneriat cu Libris.ro :)
Am avut o groaza de comentarii din care sa aleg,toate au fost foarte interesante,dar din
nefericire este un singur premiu,deci un singur castigator...
----------------------
Ca sa nu mai maresc suspansul,aveti mai jos comentariul castigator impreuna cu numele lui :)



"M-am atașat de această carte imediat cum am întâlnit-o pe internet. Mi se pare că are personalitate diferite și interesante, foarte plăcute, faţă de celelalte cărţi.. Cu siguranță este o carte deosebită.

De ce ,,Blestemul din Swoon" de Nina Malkin? Deoarece mi se pare o carte ,,educată’’, emană rafinament și o stare de liniște , cu toate că numai pace nu aduce ea cu sinea ei. Totuși, nu e o carte tipică cu subiect malefic, care nu e agreată de obicei. Este o carte cu un subiect bine întemeiat şi convingător, povestea incredibil de tristă se reflectă și asupra personajelor. Pe mine m-a emoționat teribil subiectul cărţii și m-am atașat de el. Cartea posedă un sarcasm aparte, care smulge zâmbete adesea, e incredibil de frumosă .Cum să nu-ți fie dragă?
Îmi place modul cum interacționează personajele principale, între ele e o chimie evidentă. Dice e optimismul întruchipat, e o plăcere să citești cartea, fiind din perspectiva ei. Meditațiile și frământările ei interioare sunt savuroase, datorită ironiei ei și comparațiilor amuzante. Are parte de o iubire imposibilă, e trădată, dar asta nu o împiedică să fie pozitivă și puternică , să înfrunte orice. 
Wow! Încă mă gândesc la tot ce a trezit în mine această carte . M-a cucerit de când am văzut coperta și am citit prezentarea.
”Tot ce crezi că știi despre fantome e greșit. Greșit sută la sută. În fața mea nu era nici o transparență ectoplasmatică și nici vreo fantomă ce bântuie înfășurată într-un cearșaf de bumbac. Părea..reală. Însă a vedea nu înseamnă a crede. A simți, da. Și am simțit-o. Acele mâini dure, bătătorite, cu degete lungi, cu o forță ascunsă, care se țineau de ale mele de parcă viața sa – sau ceva asemănător – depindea de ele. Am simțit în sânge fiorul atingerii sale.”
Ador această carte şi aş fi nespus de fericită dacă aş avea onoarea să o citesc!"

Castigatoarea este Claudia Bunduc,Felicitari !
Poti alege din varietatea de carti in engleza,carti online prezente pe Libris.ro !
Astept datele tale la klaudyu44@gmail.com

Ceilalti,nu fiti tristi,o sa mai fie concursuri,Stati pe aproape :)


3 comentarii:

Claudia spunea...

aaaaaaaaaaaaaaaMULTUMESC!

Claudia spunea...

Am trimis mail.Multumesc foarte mult!Succes in continuare cu blogul.

LoStInDr3aMs spunea...

felicitari!spor la citit:*