miercuri, 17 octombrie 2012

Drawings :)

Hei :)
Ce mai faceti ?! Iar am lipsit de pe aici,si sincer nu stiu de ce fac lucrul asta.Parca 
nu mai am chef sa scriu,timp am destul,chiar nu stiu ce se intampla.Problema e ca in
viata mea s-au intamplat multe in ultimul timp si trebuie sa ma obisnuiesc acum,desi este 
foarte greu sa ma gandesc ca asa vor sta lucrurile de acum inainte,
dar poate a venit vremea sa trec peste.xD
---------------------------------------------
Nevermind,de parca intereseaza pe cineva de viata mea ...
.....ma "hranesc" cu seriale peste seriale,cola,pepsi si alte porcarii.
Deeci am inceput sa urmaresc serialul Grimm,care este genial,daca va place Supernatural,
pai atunci Grimm este Supernatural x2 :)
-----------------------------------------------
Astept sa apara AMERICAN HORROR STORY <3
Rose - gata,in noaptea asta se termina asteptarea,can't wait :)
--------------
Am mai desenat cateva chestii pe aici : ^_^



Bye :)


3 comentarii:

Andreeea spunea...

Ador Grimm. E super serialul. :)) SI eu fac acelasi lucru, ma uit intr-una la seriale.

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Daaa, abia aştept <33
Iooi, adorabile desenele <3 EU m-am apucat de desenat manga, dar nu-mi iese mare lucru :D

Clau spunea...

iii,astept sa vad si desenele tale <3,nici ale mele nu sunt opere de arta :))) ahs here i come :X