joi, 4 octombrie 2012

Interviu + prezentare Hollyweird :)

Hei,ce mai faceti ?! Pfoai,nu am mai postat de luni,damn...nu am nici o scuza.Sorry guys !
Pai chiar azi am primit un interviu de la autoarea Terri Clark,saptamana trecuta v-am aratat acele poze cu cartile pe care le-am primit de la ea,si anume cartea Hollyweird :) care se vrea a naibii de amuzanta.
O sa incep sa o citesc in curand,de fapt sa o citim,pentru ca o sa o citesc impreuna cu Emy ♥
---------------------------------
Aveti mai jos prezentarea cartii si interviul :) Enjoy ^_^ 

Hollyweird
-Terri C-
-240 pagini-
Data publicare : 8 mai 2012
Aly King este pe cale sa se indragosteasca...Prietena mea cea mai buna,Des si cu mine am luat-o razna cand am auzit ca am castigat concursul prin care avem ocazia sa il intalnim pe Dakota Danvers la Hollywood.Dar acum aflam ca el nu este ingerul in care toti il vad intruchipat.De fapt,Dakota este fiul Satanei,aducand haosul in Hollywood si creeaza o armata cu care spera sa domine lumea.

Din fericire pentru noi,asistentul lui Dakota,super-dragutul,Jameson,este un inger cazut,care incearca sa isi recupereze aripile,si lucreaza sub acoperire pentru a distruge planurile sefului.Daca Jameson nu m-ar fi luat sub aripa lui protectoare as fi intr-un pericol real,pentru ca sunt o novice in ceea ce priveste infrangerea raului.Dar,sa spunem adevarul,ingerul sexy mi-a captat toata atentia,iar tentatia este mare,nu pot rezista...
------------------------------------
INTERVIU <3

1.In primul rand spune-ne ceva despre tine :) 
Hmm, pai cum suntem in luna octombrie va pot spune ca Halloween-ul este sarbatoarea mea preferata.Impreuna cu familia mea suntem reumiti ca cei mai infricosatori din cartier

2 . Cum ai decis sa incepi sa scrii ?A fost dragoste la prima vedere ?

Am scris dintotdeuna,dar niciodata nu m-am gandit sa o fac in mod profesional pana cand am devenit mama si datorita timpului liber am descoperit un comunitate de scriitori.Dar am iubit sa scriu de la o varsta frageda.

3.Cum te poti descrie in 3 cuvinte ?

Sa descriu ce ?!

4.Ce alt talent mai ai ?

Ma consider un fotograf amator. 

5.Care este cea mai dificila parte din procesul de scriere a unei carti ? 

Aceasta este a 3-a mea carte.In plus am contribuit si la 2 carti non-fictiune.Cea mai grea parte atunci cand scrii o carte este mijlocul.Trebuie sa fi sigur ca vor fi destule momente in care actiunea sa aiba  intorsaturi,sa mentii suspansul,sa fie interesanta in continuare. 

5.Ne poti spune ceva despre urmatoarea carte pe care vrei sa o scrii ?

Am cateva lucruri la care lucrez.Una este o alta comedie,si mai lucrez si la o poveste cu fantome.Mai multa lume m-a intrebat daca o sa lansez si volumul 2 din Hollyweird,mie mi-ar placea,dar acum depinde de publicistul meu.Sa speram ca daca lumea afla de Hollyweird si va deveni mai cunoscuta,cu siguranta va fi si o continuare.

6.Ai auzit de Romania ?! Ti-ar placea sa o vizitezi candva ?

Da,cu siguranta mi-ar placea :)

Thanks for the stuff you've sent me and for this interview :)







Un comentariu:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Ce drăguţ :3 Şi mie mi se pare mijlocul cel mai greu punct dintr-o poveste. M-am blocat la mijlocul a 3 poveşti şi habar n-am cum să-mi mai scot personajele X.x