luni, 22 octombrie 2012

Life & stuff :)

Salutare lume ?!
Deci ce mai ziceti,cum mai sunteti ? toate bune ?
La mine lucrurile nu sunt asa roz,de aici si motivul pentru care nu mai postez asa de des.
E ciudat/nasol cand peste noapte lucrurile se pot intoarce la 180 grade,am pierdut prietenia 
unei persoane care inseamna foarte mult pentru mine,am gresit enorm in fata ei,si nu mi-am
dat seama in acel moment ca am facut-o.Am prea multa incredere in oameni,nu stiu care
este problema,sunt prea naiv,si se pare ca acum platesc pentru asta.
Sincer,simt ca totul a luat-o razna de cateva zile,ok,am inceput sa fac lucruri care
mi se pareau bleah,dar acum ma vad in tipul ala de personaj.De ce o fac?Nici eu nu stiu!
-"Ce faci?" ..."Bine"...da,pana la urma "bine" e ceva relativ,pentru ca 
nu intotdeauna este asa,binele asta poate avea o multime de semnificatii.
Cineva mi-a spus ca ma umilesc cerandu-mi atatea scuze persoanei respective,dar eu nu cred
ca asta inseamna,tocmai am vazut ceva foarte interesant pe facebook care este foarte adevarat :

"Cerandu-ti scuze nu te umilesti,ci arati ca ai gresit si ca iti pasa :)"

Mda,nu va mai umplu capul cu problemele mele...deeeci...
--------------------------
Sa trecem la altceva acum,si anume lista mea de seriale :),orarul mai bine zis :


Care este lista voastra de seriale ? Va astept raspunsurile mai jos,eu ma pregatesc
 de meci :) Hai Dinamooo :]
Ne mai auzim,papa !








4 comentarii:

Sabryy spunea...

Si eu am pierdut o prietenie destul de importanta pentru mine; prietena mea cea mai buna m-a mintit in ultimul hal. Toata lumea pateste asta, sunt convinsa. Totusi...nu prea poti sa repari multe cu scuzele.

Oricum, orarul meu este:
Luni: Pretty Little Liars ( sunt umpic in urma cu episoadele )
Marti: 90210 ( awww :x )
Miercuri: Naruto Shippuuden
Vineri: The Vampire Diaries
Sambata & Duminica: tot Pretty Little Liars! :))

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Uh, sper sa treci cu bine de perioada asta >:D< Mi-as dori sa fiu psiholog acum.
Eu nu prea mai am timp de seriale - in timpul scolii am teme, in weekend nu sunt acasa. Madafacasaca x.x Si ma exaspereaza ca inca nu a aparut subtitrarea de la sezonul 2 din AHS. Nu inteleg nimiic. Oricum, sper sa apara pana imi gasesc timp :)
Si The Walking dead e urmatorul pe lista <3

Andreeea spunea...

Sper sa rezolvi problema cu prietenia.. stiu cum e, si eu am patit recent ceva asemanator

Acum, urmaresc urmatoarele seriale:
Gossip girl
90210
Beaty and the Breast
666 park avenue
Person of Interest
Grimm
Fringe

Andreeea spunea...

si PLL <3 uitasem