miercuri, 5 decembrie 2012

Etapa 1 - Zapada :)




Hei :)

Anul acesta particip și eu la competiția organizată de blogul Love-for-books :)
Pai eu o să vă prezint cam cum îmi petreceam eu timpul pe afară atunci
când era iarna pe vremea mea :)) Adică în copilarie.
Am pozee cu,cartierul meu și poooze de prin oraș - ^_^ !


-----------------------------------------
Hmm,înainte când venea iarna,prima zăpadă, eram atât de entuziasmat,
dacă cumva se întampla să fiu la școala,nu mai aveam răbdare sa ajung acasă,ca
apoi să fug afară în secunda doi :) Obișnuiam să fac cu prietenii mei
,oameni de zăpadă,televizor,ne făcusem chiar și un fotoliu odată ! 
Sau mai erau acele perioade când eram atât de răcit încât nu puteam
să ies afară,și când o vedeam pe sora mea că se duce,nu mai puteam de ciudă,
și auzeam toți copiii jucându-se,și eu stăteam acolo,uitându-mă pe geam :( !
-----------------------------------
    

Într-un an am făcut un om de zăpadă atât de awesomee încât nu
am vrut să îl las afară,să nu cumva să mi-l strice cineva,așa că ce credeți că mi-a
trecut prin cap - am chemat-o pe mami și am urcat omul de zăpadă la etajul 4 
și l-am instalat pe balcon :))
---------------------------------
De obicei stăteam sa urmăresc prognoza meteo să văd când o să ningă,
și în fiecare dimineață mă trezeam și mă uitam pe geam sperând ca o să văd zăpada,
dar de cele mai multe ori eram atât de dezamăgit că nu a nins,încât nu aveam 
chef de nimic,off,copilăriee :)) - Dar și când vedeam zăpadă,oh daa :>
-Am și un caiețel pe care obișnuiam să scriu tot felul de cântecele de iarnăă,
poezii,e și desenat,o să vi-l arăt euu curând :)

Dar,gata cu poveștile,v-am promis și niște pozee din orașelul meu magnific :))

- Priveliștea pe care o am eu atunci când mă uit pe geam *_* 


-Ăsta este parcul ăla mare :


Și câteva poze de prin centrul orașului :




Păi cam asta a fost postarea mea :) 
Sper că v-a plăcut !!!
~gata,gata,m-a apucat febra sărbătorilor,vreauu bradd~


11 comentarii:

Iuliks spunea...

Foarte faina postarea:>
Sa stii ca nu esti singurul:))
Pe mine m-a apucat febra sarbatorilor de o sapt, si ai mei deja s-au saturat sa ma auda spunand "Vreau Craciun!":))

meduza spunea...

VREAU ZAPADA! Si o vreau acum. Nu mai pot de nerabdare, sper sa ninga cat mai curand, ca ma imbolnavesc daca nu :)) Ce poze frumoase, am si eu unele asemanatoare <3 Guess What. Si eu stau la 4 :))

Clau spunea...

ehe,la 4 e frumos :))

natașa spunea...

Parcul e mirific! :x Uh.. la mine nu a nins inca. Poate Mosul vine diseara si cu zapada... chiar daca nu in ghetute!
Faina postarea

Andreea spunea...

Woa, nu pot să cred, roșiorenii au bloguri despre cărți! Mă simt atât de mândră că nu sunt singura care citește, chiar dacă lumea zice că-s nebună.
Abia aștept să ningă, parcul mare e cea mai tare parte a orașului pe timp de iarnă, ai senzația că ești la munte :3 Ne mint aștia că ninge de 2 zile, azi chiar speram că ies de la ore printre fulgi :)) Dar, mă rog, nu totu-i roz pe la Roșiori.

Andreeea spunea...

Ce frumos. Ningeeee! ♥ Ador zapada, iarna.. mai putin partea cu frecusu de la scoala. :))

Clau spunea...

@Mazăre,nu sunt decât eu singurul din oraş :)) trimite.mi un mail,ceva,mi.ar plăcea să mai vorbim.chiar sunt curios cum ai dat de blogul meu :d ,gaseşti detalii la contact :d

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Roşiori? Ooh, departee :o3 Eu l-am rugat pe tata să-mi păstreze un bulgăre de zăpadă în congelator, cum făcea tipa aia din desenele de pe Minimax :)) Mi l-a ciordit bunicaa :(( Dar în orice caz, n-ai cum să nu te distrezi când ninge, orice vârstă ai avea ♥

Clau spunea...

uu,în congelator :> interesant :))

Unknown spunea...

Și cât a rezistat omul de zăpadă? :)

Clau spunea...

hmm,cred ca 3-4 zile,aveam cam 7 ani pe atunci,nici eu mai știu :))