marți, 18 decembrie 2012

Leapșaa !

Helloo world..hope you listen ! :))
Ce mai faceți ? Apropo eu sunt dezamăgit de voi,
adicăă s-au înscris doar două persoane la concursul Libris.
Chiar nu vă înțeleg,dacă nici premii nu mai vreți atunci...
Cerințaa nu este grea...whatever,treaba voastră !
---------------

Amm primit o leapșăăă foarte tare de la Allexa :)
Mulțumeeesc ! :o3
Săă trecem la treabăăă !!!

 ~1~ Sunt...fuegoist,somnambul..etc :))
 ~2~ Aș vrea...să mă trezesc.
 ~3~ Păstrez...amintiri din copilărie în pod :))
 ~4~ Mi-aș dori...să fie zăpada caldă :>
 ~5~ Nu îmi place... prostia.
 ~6~ Mă tem...de înalțime,am coșmaruri :))
 ~7~ Nu pot să înțeleg...ce vor să zică unele persoane cu adevărat.
 ~8~ Aud...melodiaa astaa

 ~9~ Îmi pare rău...pentru ce fac uneori.
~10~ Puțini oameni...sunt afară pe gerul ăstaaa.
~11~ Îmi place...lenevealaaa.
~12~ Nu sunt...Chuck Norris.
~13~ Cânt...pe stradăă.
~14~ Joc teatru...când situația e de așa natură.
~15~ Niciodată...nu am zburat cu avionul.
~16~ Văd...o lume doar a mea.
~17~ Rar...totul e perfect.xD
~18~ Plâng...atunci când simt nevoia.
~19~ Am nevoie...dee tinee ;3 
~20~ Ar trebui...să mă ridic din pat :))


6 comentarii:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Oh, cât îmi place melodia asta :x Şi tot ce cântă Ed Sheeran, în general. E singurul tip pe care-l ştiu care sună de 12 ori mai bine live decât pe bandă. Fucking amazing. Încearcă varianta din studio, are 10 minute şi e flawless <3 Şi mi se pare oarecum mai ritmată. Îmi place felul în care evită să privească (,) camera de filmat. Cântă fiindcă îi place, nu pentru bani. Şi la concertul unde a pus pe toată lumea să se îmbrăţişeze a dost odododo <3
Fir-ar, mi-am consumat toată inspiraţia pe melodie :))

Clau spunea...

wow,ce-mi place cand lasi comentarii uriase :)) :> :*

Unknown spunea...

Merci ca ai facut leapsaa:X
Hehe, ce tare`i aia cu zapada:))! Am sta numa` pe afara:))
P.S: Adooor cum canta Ed! Plus ca are o freza asa dragutaaa:o3 :))

Iuliks spunea...

Ador melodia<3 Si faza cu Chuck Norris:)) Nimeni nu poate fi Chuck Norris decat Chuck Norris:))

Apropo, te-am nominalizat si eu pentru Blog of the Year 2012:> http://therecklessfairytale.blogspot.ro/2012/12/music-on-my-mp3-player10-2-blog-awards.html#comment-form

meduza spunea...

Hey Clau :> Ce mai faci? Ce-ti mai face piciorul? Ai primit o leapsa de la mine :* http://furelise-oriceoriundeoricand.blogspot.ro/2012/12/top-5-carti-leapsa.html

Clau spunea...

multumesc Iuliks :d,Furelise,m-am vindecat :)),ook,o sa iau si eu leapsa in curaand :*