vineri, 17 mai 2013

In my mail :)

Heii !
Nu am mai trecut pe aici de ceva vreme.
Sorry! O să încerc să revin la perioada în care
postam la un interval de 2-3 zile *_*
----------------
Astăzi am primit o carte pe care am câștigat-o
recent la un concurs de pe blogul Mythical Books , este
vorba de cartea Pistolarul,scrisă de Stephen King.


Cred că o să o citesc începând de azi,cam bate 
vântul prin biblioteca mea în ultimul timp.
-------
Voi ce mai faceți? Ce citiți?:)
-----------
Recent m-am apucat de fotografie,momentan începător,
puteți vedea pozele pe pagina aceasta de facebook - Clau Photography -
dacă vă plac pozele puteți da și un like la pagină!
Thankss <3 !
Vă las una dintre primele poze pe care am făcut-o - :D




2 comentarii:

Ralu spunea...

Pare faină! Lectură plăcută îți doresc. :)

Ale Criss spunea...

Eu mi-am luat-o de la un târg. Abia aştept să o încep. Spor la citit!