miercuri, 1 august 2012

Campanie de publicare - Vestige :)

Hei ! Cum probabil ati vazut la Emy si Morwen pe blog mai devreme,impreuna cu ele am dat startul unei campanii de publicare a cartii Vestige si la noi in Romania.Ieri am terminat si eu de citit cartea,mi-a luat cam 3 zile sa o termin,si daca iau in calcul cate ore am stat pai mai mult de 5 ore nu cred ca au fost !
----------------------------------
-------------------------------------------
Deci subiectul cartii este fuckin' awesome ! Imi place coperta la nebunie,chiar daca gasim 666 pe acolo si primul lucru la care ne gandim e la tipu' ala cu coarne.Eh cartea nu e asa de "horror" cum va imaginati.
O sa va dati seama in curand din postarile pe care o sa le facem despre ce este vorba in Vestige.
Emy deja lucreaza la recenzia video,iar eu voi posta curand si recenzia mea scrisa.
 Avem mai multe lucruri pe lista de facut,printre care se numara :

- interviu cu autoarea
- imagini fan-art,citate
- traducerea de citate 
- traducerea primului capitol 
- guest posts ale lui Deb Hanrahan
- giveaway-uri cu carti Vestige,swag-uri




Bannerul pentru campanie a fost facut de Emy si a iesit genial,Deb i-a comunicat ca este superb.Voua cum vi se pare ? Eu unul il ador :)
Se pare ca Emy m-a intrecut in d'ale photoshopului :))
----------------------------
Acum va cerem si noi ajutorul si sper ca ne si puteti ajuta.Pai vrem sa facem cartea aceasta cat mai cunoscuta si avem nevoie de voi.Daca aveti un blog puteti posta bannerul si sa anuntati intr-o postare de campania pe care o desfasuram,iar daca nu aveti un blog,atunci va rugam sa raspanditi si voi vestea cat mai departe,lasati mesaje pe blogul editurii Leda,editurii Litera prin care sa ii anuntati ca v-ati dori ca aceasta carte sa apara si la noi,de asemenea puteti lasa comentarii si pe alte bloguri si nu in ultimul rand va rugam sa votati in cadrul unui poll daca sunteti de acord cu publicarea acestei carti ! - puteti gasi acest poll in partea dreapta :)
< Daca doriti codul de la banner va rugam sa trimiteti un email la book.whisperer@yahoo.com sau fantasy.readers@yahoo.com,sau pentru orice alte detalii legate de campanie,ne puteti contacta aici >
-------------------------------------
Va multumim tuturor pentru sprijin,si speram din toata inima ca aceasta campanie sa dea roade !

8 comentarii:

Ştefana Alexandra spunea...

Am lăsat deja un comentaiu şi la fete pe blog şi le-am zis că mi-ar face mare plăcere să vă ajut cu campania. Mult succes şi sper să fie publicată cartea şi în România

Clau spunea...

multumim Stefana :*

Only Books spunea...

Super super! :) Am pus si noi pool'ul si banner'ul. Bafta cu campania si sa stiti ca puteti conta mereu pe ajutorul nostru!

Dee.

Clau spunea...

Hey,multumim mult Dee si Criss <3 pentru ajutor :*

Only Books spunea...

Intotdeauna alaturi de voi! :*

Dee.

Iuliks spunea...

Va vom ajuta cu placere:D Puteti conta pe noi

Clau spunea...

^_^

Sabryy spunea...

sper ca editura Leda sa accepte sa publice Vestige. bafta in continuare.<3